Procedura wysyłki
Wersja online (gwarantująca szybszą obsługę zgłoszenia serwisowego):
- Upewnij się, że wykonałaś/eś we własnym zakresie wszystkie sugerowane rozwiązania opisane w dziale Pomoc. Przywróć w zegarku ustawienia fabryczne zgodnie z tą instrukcją i sprawdź ponownie czy problem, który chcesz zgłosić nadal występuje.
- Zaloguj się na stronie https://serwisant-online.pl/ca/jekcdz/login i zgłoś naprawę podając model produktu, numer seryjny, dokładny opis usterki oraz adres do wysyłki zwrotnej.
- W przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej dołącz do przesyłki dowód zakupu lub wypełnioną przez Sprzedawcę kartę gwarancyjną (lub ich kserokopie).
- Zabezpiecz produkt, wraz z nieprawidłowo działającymi akcesoriami na czas transportu.
- UWAGA: Nadając przesyłkę nie zapomnij napisać w widocznym miejscu (np. na liście przewozowym) numeru zgłoszenia serwisowego. Do przesyłki dołącz wygenerowaną kartę naprawy.
- Koszt wysyłki sprzętu do serwisu leży po stronie klienta.
- Większość napraw zgłoszonych online wykonujemy w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
- Wszystkie reklamowane produkty odsyłamy po naprawie kurierem DHL.
- Płatność dokonywana jest przy odbiorze paczki (gotówką) lub na konto (po otrzymaniu od nas numeru konta i dokładnej kwoty do wpłaty).
Uwaga! Przed wysyłką sprzętu do serwisu prosimy o usunięcie wszelkich dodatkowych (niezamontowanych fabrycznie) elementów znajdujących się na produkcie (np. folii ochronnych). Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie tego typu elementów w trakcie naprawy.
Wersja standardowa:
- Upewnij się, że wykonałaś/eś we własnym zakresie wszystkie sugerowane rozwiązania opisane w dziale Pomoc. Przywróć w zegarku ustawienia fabryczne zgodnie z tą instrukcją i sprawdź ponownie czy problem, który chcesz zgłosić nadal występuje.
- Dokładnie opisz usterkę i podaj dane kontaktowe, korzystając z druku reklamacyjnego:
Plik PDF Plik edytowalny .doc - W przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej załącz dowód zakupu lub wypełnioną przez Sprzedawcę kartę gwarancyjną (lub ich kserokopie).
- Zabezpiecz produkt wraz z nieprawidłowo działającymi akcesoriami na czas transportu.
- Koszt wysyłki sprzętu do serwisu leży po stronie klienta.
- Większość napraw zgłoszonych standardowo wykonujemy w ciągu 5-10 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
- Wszystkie reklamowane produkty odsyłamy po naprawie kurierem DHL.
- Płatność dokonywana jest przy odbiorze paczki (gotówką) lub na konto (po otrzymaniu od nas numeru konta i dokładnej kwoty do wpłaty).
Adres do wysyłki / kontakt:
Sport Konsulting Serwis
ul. św. Gertrudy 8/2
31-046 Kraków
serwis@sportkonsulting.pl
Czynne od pon. do pt. w godz. 8-16