Nie mogę połączyć się z sensorem tętna
Sensory Polar korzystają z trzech różnych technologii łączności – Bluetooth Smart, ANT+ oraz analogowej 5 kHz (ta ostatnie nie jest dostępna w optycznych sensorach Verity Sense i OH1).
W zależności z jakiego sensora Polar korzystasz oraz z jakim urządzeniem chcesz go połączyć, skorzystaj z poniższych wskazówek.
1. Jeżeli sensor był już połączony z zegarkiem, wejdź w zegarku w Ustawienia > Ustawienia ogólne > Łączenie i synchronizacja > Połączone urządzenia i usuń sensor z listy połączonych urządzeń.
2. Otwórz wieko sensora i wyciągnij baterię upewniając się, że jest to bateria CR2025.
3. Wepnij sensor (bez baterii) w elektrody (pas, do którego wpinany jest nadajnik) i ubierz na klatkę piersiową na 30 sekund.
4. Zdejmij sensor, zamontuj baterię (jeżeli masz taką możliwość, skorzystaj z nowej baterii CR2025) i ponownie ubierz go na klatkę piersiową
5. Wejdź w zegarku w Ustawienia > Ustawienia ogólne > Łączenie i synchronizacja > Połącz z sensorem lub innym urządzeniem i wyszukaj sensor ponownie.
Jeżeli sensor nadal nie jest wykrywany przez zegarek wówczas upewnij się, że:
– elektrody pomiarowe są w dobrym stanie. Jest to część eksploatacyjna, która z czasem może ulegać zużyciu. Jeżeli korzystasz z elektrod dłużej niż 12 miesięcy wówczas istnieje prawdopodobieństwo, że to one mogą być przyczyną problemu;
– w pobliżu nie znajdują się żadne urządzenia, które mogą nawiązywać połączenie z sensorem. Jeżeli w przeszłości sensor był łączony z innymi urządzeniami np. telefonem komórkowym, tabletem, komputerem czy sprzętem kardio, wówczas sensor mógł pozostać w pamięci takiego urządzenia i obecnie łączy się z nim automatycznie, uniemożliwiając połączenie z zegarkiem. Jeżeli sensor był łączony z takimi urządzeniami wówczas usuń sensor z pamięci tych urządzeń i dezaktywuj w nich moduł Bluetooth.
1. Jeżeli sensor był już połączony z telefonem, wejdź w ustawienia Bluetooth telefonu i usuń/zapomnij sensor z listy połączonych urządzeń Bluetooth.
2. Otwórz wieko sensora i wyciągnij baterię upewniając się, że jest to bateria CR2025.
3. Wepnij sensor (bez baterii) w elektrody (pas, do którego wpinany jest nadajnik) i ubierz na klatkę piersiową na 30 sekund.
4. Zdejmij sensor, zamontuj baterię (jeżeli masz taką możliwość, skorzystaj z nowej baterii CR2025) i ponownie ubierz go na klatkę piersiową
5. Przejdź bezpośrednio do aplikacji Polar Flow/Polar Beat w telefonie i spróbuj ponownie wyszukać sensor. UWAGA! Sensora nie należy wyszukiwać i łączyć poprzez ustawienia Bluetooth telefonu. Należy to robić jedynie z poziomu aplikacji.
Jeżeli sensor nadal nie jest wykrywany przez zegarek wówczas upewnij się, że:
– elektrody pomiarowe są w dobrym stanie. Jest to część eksploatacyjna, która z czasem może ulegać zużyciu. Jeżeli korzystasz z elektrod dłużej niż 12 miesięcy wówczas istnieje prawdopodobieństwo, że to one mogą być przyczyną problemu;
– w pobliżu nie znajdują się żadne urządzenia, które mogą nawiązywać połączenie z sensorem. Jeżeli w przeszłości sensor był łączony z innymi urządzeniami np. innym telefonem komórkowym, tabletem, komputerem czy sprzętem kardio, wówczas sensor mógł pozostać w pamięci takiego urządzenia i obecnie łączy się z nim automatycznie, uniemożliwiając połączenie z kolejnym telefonem. Jeżeli sensor był łączony z takimi urządzeniami wówczas usuń sensor z pamięci tych urządzeń i dezaktywuj w nich moduł Bluetooth.
1. Jeżeli sensor był już połączony z zegarkiem, wejdź w zegarku w Ustawienia > Ustawienia ogólne > Łączenie i synchronizacja > Połączone urządzenia i usuń sensor z listy połączonych urządzeń.
2. Uruchom sensor i ubierz go na ramię.
3. Wejdź w zegarku w Ustawienia > Ustawienia ogólne > Łączenie i synchronizacja > Połącz z sensorem lub innym urządzeniem i wyszukaj sensor ponownie.
4. Jeżeli zegarek nie wykrywa sensora, podłącz sensor do komputera i przywróć w nim ustawienia fabryczne, a następnie ponownie przypisz go do swojego konta Polar Flow i powtórz kroki 2 i 3
Jeżeli sensor nadal nie jest wykrywany przez zegarek wówczas upewnij się, że w pobliżu nie znajdują się żadne urządzenia, które mogą nawiązywać połączenie z sensorem. Jeżeli w przeszłości sensor był łączony z innymi urządzeniami np. telefonem komórkowym, tabletem, komputerem czy sprzętem kardio, wówczas sensor mógł pozostać w pamięci takiego urządzenia i obecnie łączy się z nim automatycznie, uniemożliwiając połączenie z zegarkiem. Jeżeli sensor był łączony z takimi urządzeniami wówczas usuń sensor z pamięci tych urządzeń i dezaktywuj w nich moduł Bluetooth.
1. Jeżeli sensor był już połączony z telefonem, wejdź w ustawienia Bluetooth telefonu i usuń/zapomnij sensor z listy połączonych urządzeń Bluetooth.
2. Uruchom sensor i ubierz go na ramię.
3. Przejdź bezpośrednio do aplikacji Polar Flow/Polar Beat w telefonie i spróbuj ponownie wyszukać sensor. UWAGA! Sensora nie należy wyszukiwać i łączyć poprzez ustawienia Bluetooth telefonu. Należy to robić jedynie z poziomu aplikacji.
4. Jeżeli aplikacja nie wykrywa sensora, podłącz sensor do komputera i przywróć w nim ustawienia fabryczne, a następnie ponownie przypisz go do swojego konta Polar Flow i powtórz kroki 2 i 3
Pamiętaj, że Sensory Polar H10 i Polar Verity Sense umożliwiają aktywowanie dwóch połączeń Bluetooth równocześnie. Możesz aktywować fą funkcję łącząc sensor z aplikacją Polar Flow lub Polar Beat w telefonie.