Menu Zamknij

Jak przywrócić ustawienia fabryczne w urządzeniach Polar?


Przywracanie ustawień fabrycznych spowoduje usunięcie danych z urządzenia. Wszystkie dane znajdujące się na indywidualnym koncie w serwisie Polar Flow pozostaną bezpieczne i zostaną ponownie wgrane do urządzenia po jego ponownym przypisaniu do konta.

Aby przywrócić ustawienia fabryczne przy pomocy komputera należy:

  1. Uruchomić program Polar FlowSync i podłączyć urządzenie do komputera (oprogramowanie możesz pobrać na stronie flow.polar.com/start);
  2. Przeprowadzić synchronizację urządzenia;
  3. Po zakończeniu synchronizacji wybrać w oknie programu Polar Flow Sync ikonę koła zębatego, a następnie opcję Przywracanie ustawień fabrycznych;
  4. Poczekać, aż program poinformuje o przywróceniu ustawień fabrycznych i odłączyć urządzenie.

W tym momencie urządzenie zostało przywrócone do stanu początkowego. Aby ponownie przypisać je do konta Polar Flow należy:

  1. Uruchomić program Polar FlowSync i podłączyć urządzenie do komputera;
  2. Po automatycznym otwarciu strony Polar Flow przypisać zegarek ponownie do konta (logując się przy pomocy dotychczasowych danych lub tworząc nowe konto Polar Flow);
  3. Zaakceptować wszystkie ustawienia i wybrać opcję “Zapisz” na stronie Polar Flow;
  4. Poczekać, aż program zakończy proces przypisywania zegarka do konta i synchronizacji.

Aby przywrócić ustawienia fabryczne z poziomu zegarka należy*:

  1. Przeprowadzić synchronizację zegarka z telefonem (UWAGA! Należy wykonać ten krok, aby wszystkie dane znajdujące się w zegarku zostały przesłane do aplikacji Polar Flow)
  2. Wejść w zegarku w Ustawienia> Ustawienia ogólne> Informacje o zegarku i wybrać opcję Resetuj wszystkie dane i ustawienia

Po ponownym uruchomieniu urządzenie zostanie przywrócone do stanu początkowego. Aby ponownie przypisać je do konta Polar Flow należy:

  1. Dokonać wyboru języka w zegarku;
  2. Na kolejnym ekranie wybrać opcję Używając telefonu;
  3. Uruchomić w telefonie aplikację Polar Flow i przejść do zakładki Urządzenia;
  4. Poczekać, aż aplikacja odnajdzie zegarek;
  5. Przeprowadzić konfigurację zegarka.

*funkcja dostępna w zegarkach Vantage V3, Vantage V2, Grit X2 Pro, Grit X Pro, Grit X, Ignite 3, Ignite 3 Titanium, Pacer Pro, Pacer, Vantage M2, Ignite 2, Unite