Co zrobić, gdy mój zegarek nie ładuje się?
Jeżeli bateria jest całkowicie rozładowana, rozpoczęcie ładowania może potrwać kilka minut. Jeśli po tym czasie ładowanie nie rozpocznie się, wykonaj poniższe kroki
- Sprawdź czy miejsce podłączenia kabla jest suche
Nie ładuj urządzenia gdy port USB jest mokry. - Sprawdź czy miejsce podłączenia kabla jest czyste
Jeśli Twój zegarek nie ładuje się poprawnie lub nie łączy się z oprogramowaniem Polar FlowSync, może to wynikać z zabrudzenia tylnej części zegarka, gdzie podłącza się kabel do ładowania.
Przed rozpoczęciem ładowania upewnij się, że na porcie USB lub na kablu nie ma wilgoci, włosów, kurzu ani brudu. Zetrzyj brud delikatnie i zdmuchnij kurz. Możesz użyć wykałaczki. Nie używaj ostrych narzędzi, gdyż grozi to zarysowaniem.
Utrzymuj port USB w czystości, aby chronić go przed utlenieniem oraz innymi uszkodzeniami spowodowanymi brudem i słoną wodą (np. potem lub wodą morską). Najlepszym sposobem na utrzymanie czystości portu USB jest przemycie go letnią wodą po każdym treningu. Port USB jest wodoodporny, zatem można go przepłukiwać wodą, nie uszkadzając przy tym elektronicznych części zegarka.
Nie ładuj urządzenia gdy port USB jest mokry. - Sprawdź czy kabel USB działa
– Upewnij się, że kabel jest prawidłowo podłączony.
– Odłącz kabel USB, a następnie podłącz zegarek ponownie.
– Jeżeli podłączyłaś/-eś zegarek do komputera przez rozdzielacz USB, spróbuj podłączyć go bezpośrednio do portu komputera (bez rozdzielacza).
– Spróbuj podłączyć kabel do innego portu USB.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, skontaktuj się z naszym serwisem > serwis@sportkonsulting.pl